Tin-Mar

Οι Περιπέτειες του Tενεκεδένιου Μάριου στη χώρα του Πότε-Πότε!


Click-and-Drag to navigate around the world. Use the +/- signs to zoom in/out
There are more photos in each location, zoom in to see them all.
Powered by Panoramio

Δευτέρα, Ιουλίου 25, 2005

Potter Mania!

Το Σάββατο 16/7 στις 00:01 κυκλοφόρησε επιτέλους το καινούριο βιβλίο της σειράς Harry Potter, Harry Potter and the Half Blood Prince. Το είχα ήδη προπαραγγείλει από το www.amazon.co.uk από τον Φεβρουάριο και το παρέλαβα την Τετάρτη, γλυτώνοντας τουλάχιστον 7 ? από την λιανική τιμή πώλησης.
Μέχρι να έρθει όμως καθόμουν σε αναμμένα κάρβουνα και όποτε περνούσα μπροστά από βιτρίνα βιβλιοπωλείου ήθελα να το αγοράσω, δεν άντεχα να περιμένω άλλο! Ξεκίνησα να το διαβάζω πυρετωδώς και όταν διαβάζω ξεχνάω μέχρι και το όνομα μου. Αργά η γρήγορα θα την πατούσα με αυτή τη μανία μου και έτσι έγινε.
Την Παρασκευή δίαβαζα το βιβλίο μέσα στο λεωφορείο και παραλίγο να χάσω τη στάση μου. Την άλλη μέρα έφευγα για Όλυμπο και έψαχνα τα γυαλιά ηλίου μου για να τα πάρω μαζί μου. Που είναι η τσάντα μου? Έψαξα το σπίτι 2 φορές, τίποτα! Τότε μου έφεξε : Την τσάντα την είχα αφήσει πάνω στη φυσούνα του λεωφορείου όσο διάβαζα...
Η ώρα ήταν 07:00 είμασταν Καλαμαριά και σε 20 λεπτά έπρεπε να φτάσουμε στο πανεπιστήμιο για την εκδρομή, στα τηλέφωνα του ΟΑΣΘ κανείς, οπότε έμενε μόνο μια λύση-να πάμε στο τέρμα του 8, στο ΙΚΕΑ. Η Ευσταθία με μισούσε από μέσα της και φαινόταν καθώς έτρεχε με χίλια για το ΙΚΕΑ,καλά που οι δρόμοι ήταν άδειοι.
Φτάνουμε στο ΙΚΕΑ με μια αίσθηση απογοήτευσης-αποκλείεται να τη βρώ μετά από μια μέρα,μέσα είχα και τα Ρώσσικά μου, βιβλία + σημειώσεις αξίας 520?-τόσο κόστισαν τα υπερεντατικά μαθήματα και θα τα έχανα όλα!
Τελικά...τη βρήκα! Την είχαν δώσει στον οδηγό και την είχαν στο εκδοτήριο!Όλα ήταν μέσα! Απίστευτο! Και μάλιστα προλάβαμε και το λεωφορείο, φτάσαμε μόνο με 10 λεπτά καθυστέρηση και μας περίμεναν!
Τώρα γράφω με πονεμένο γόνατο από την ανάβαση και μετά θα επιστρέψω στα αναγνώσματά μου!
Τα λέμε όταν τελειώσω!